Poczytaj

Od laboratorium do rynku – komercjalizacja wyników B+R w praktyce

Komercjalizacja to proces przenoszenia innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z obszaru badań i rozwoju do sfery rynkowej. To właśnie tam mogą one przynieść korzyści społeczeństwu i przedsiębiorstwom.   Dobre praktyki w komercjalizacji wyników B+R do zastosowania w Twojej firmie: Sformalizowany proces komercjalizacji – przygotuj szczegółowy opis

WIęcej

Sztuka prezentacji biznesu opartego na technologii

Zrozumienie zasad, którymi kieruje się rynek przy podejmowaniu decyzji o wykorzystaniu technologii powstałych w jednostkach naukowych, jest kluczem do ich skutecznej komercjalizacji. Wzrost gotowości technologicznej prowadzonych prac powinien służyć nie tylko weryfikacji postawionych hipotez badawczych, ale istotnie współgrać ze wzrostem gotowości biznesowej rozwiązania. Efektem jest

WIęcej

Regulamin doktoratu wdrożeniowego

Przykładowy regulamin doktoratu wdrożeniowego w 10 punktach. Pamiętaj, że warto dostosować go do konkretnych wymagań i procedur obowiązujących na wybranej przez Ciebie uczelni. https://akademia.pit.lukasiewicz.gov.pl/wp-content/uploads/2024/02/regulamin2.mp4 1. Cel doktoratu wdrożeniowego Doktorat wdrożeniowy ma na celu umożliwienie Tobie zdobycia wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności potrzebnych do samodzielnego prowadzenia

WIęcej

Analiza trendów. Jak wykorzystać je w planowaniu działań biznesowych?

Jak poznać potrzeby odbiorców oraz sprawnie reagować na zmieniającą się rzeczywistość – to jedno z najważniejszych pytań w biznesie. Zmienne warunki zmuszają do budowania strategii elastycznych i odpornych na zawirowania. Wiemy, że firmy, które potrafiły rozpoznać nadchodzące zmiany i przygotować się na nie, kreując potrzeby,

WIęcej