Logo Akademia Łukasiewicza poziom

Dla biznesu

Młodzi naukowcy – Anna Gawrońska

Podcast z cyklu Młodzi naukowcy – gościnią jest Anna Gawrońska, która zakochała się w branży szpitalnej, a jej praca zawodowa to jej pasja.

Posłuchaj:
  • Jak zbudować markę osobistą naukowca?
  • Dlaczego używa LinkedIn?
  • Jak promować swoją pracę naukowca?

💡 Dowiedz się również, dlaczego warto być autentycznym i zadbać o informowanie o swoich sukcesach i nie zrażać się nawet jak Twój temat jest „mało sexy”.

WIĘCEJ

Analiza trendów. Jak wykorzystać je w planowaniu działań biznesowych?

Jak poznać potrzeby odbiorców oraz sprawnie reagować na zmieniającą się rzeczywistość – to jedno z najważniejszych pytań w biznesie. Zmienne warunki zmuszają do budowania strategii elastycznych i odpornych na zawirowania. Wiemy, że firmy, które potrafiły rozpoznać nadchodzące zmiany i przygotować się na nie, kreując potrzeby, wykorzystały tworzące się nisze rynkowe. Jak to zrobić? Jak najtrafniej przewidzieć nadchodzące zmiany i przygotować biznes? Skorzystajmy z danych – tych akurat mamy w nadmiarze, ważne, jak z ich ogromu wyciągnąć te najważniejsze.

WIĘCEJ

Budowa biznesu opartego na technologii

Budowa biznesu opartego na technologii polega na wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi, systemów informatycznych i innych rozwiązań technologicznych jako kluczowego elementu strategii działalności. To podejście umożliwia firmom oferowanie nowoczesnych produktów lub usług oraz efektywną obsługę klientów, co może przynosić konkurencyjną przewagę i wzrost zysków.

WIĘCEJ

Budowa kultury innowacyjnej

Wdrażanie kultury innowacyjnej w firmie jest kluczowym elementem rozwoju i konkurencyjności na rynku. Oto przewodnik, który pomoże Ci zrozumieć, co składa się na kulturę innowacyjną i jak ją budować oraz utrzymywać w firmach różnej wielkości.

WIĘCEJ

Testowanie hipotez biznesowych. Jak sprawdzić założenia modelu biznesowego?

Firmy tworzą swój model biznesowy, czyli długoterminowy plan działania, w którym spisują szczególnie istotne założenia, tj. generowanie zysku ze sprzedaży, finansowanie działalności oraz sposób wykorzystania zasobów do osiągania celów. Tworzą je, aby dowiedzieć się, jak zaoferować swoim klientom wartość większą niż konkurencja.

WIĘCEJ